-->

2014. június 7., szombat

Prológus

Hogy mióta várok rá? Hogy mióta próbálom elérni hogy felfigyeljen rám? Hogy mit meg nem tettem azért hogy elérjem hogy ugyan úgy szeressem mint én őt? Nos... pontosan 5 éve várok rá. De már nem tudom hogy meddig bírom.

A nevem Ashley Benson, 18 éves vagyok és jelenleg apukámmal élek. A szüleim elváltak. Um mondanám hogy sajnos de ez egyátalán nem igaz. Jó először bevallom rossz érzés volt, de most örülök apánál vagyok mert anyámat..azaz Alice-ot kitagadtam. Na de jelenleg ennyit a szüleimről. Van 2 legjobb barátnőm, Cristina Manicht-ő első óta a legjobb barátom-és Johanna Tomlichk-vele csak néhány hónapja vagyok jóban. Cristinaról sok mindent  nem tudok mesélni-egy kicsit hosszu ideig tartana- Johanna-t pedig táncon ismertem meg. Ennyit a barátnőkröl. Ellenségem az sok van bár ez nem meglepő...

Nem tudom hogy mit  mesélhetnék még. Így sz utolsó dolog amit tudni kell rólam-és ami létfontosságú-hogy én is és Johanna is Directionerek vagyunk. Cristina még nem annyira, de persze dolgozom az ügyön.
Hát kábé ennyi lennék én és persze az életem. A többit majd lassan megtudjátok...


Na szóval ez a porlógus. Remélem tetszik. Pls hagyjatok magatok után valami nyomot. 
Puszii: Timii 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó Lett. Mikor hozod a kövit? Am a dizájn is nagyon szép:) és Ashley nem Emma Watson? :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Még nem tudom. Köszii:3 És igen is meg nem is. (:

    VálaszTörlés
  3. am ezen én is gondolkoztam hogy nem Emma Watson e :D és hozzad már a kövit mert már alig várom !!!!!! :D

    VálaszTörlés